Ut en Thús

Welkom in Út & Thús

Het appartement is een logeer huis voor bewoners van de wadden eilanden waarvan een geliefde in het MCL is opgenomen.

De dienstdoende vrijwilliger is van 09:00-21:00 uur te bereiken op 06-21963915.

Er mag niet gerookt worden in het appartement.
De aanwezige etenswaren en schoonmaak/was middelen mag u gebruiken.

In de map vindt u een plattegrond van Leeuwarden, een plattegrond van de omgeving met daarop aangegeven waar u een supermarkt kunt vinden.
Ook vindt u in de map handleidingen van de werking van alle apparaten die u in het appartement aantreft.

Bij vertrek graag het appartement schoon achterlaten.
-de bedden afhalen en in de wasmachine doen. Deze aanzetten op witte was 60 graden.
-de afwas doen.
-koffiezetapparaat schoon achter laten.
-aangebroken etenswaren uit de koelkast meenemen en de koelkast reinigen.
-Vloeren stofzuigen en indien nodig dweilen.
-de vuilnis meenemen naar buiten, op het parkeer terrein staat een container waar dit in kan. De milieu pas voor het openen van de container zit in de houder aan de voordeur. Plaats deze hier ook weer in terug bij vertrek.
-de deur naar het balkon op slot doen en de ramen sluiten.
-De rest van de deuren een stukje open laten voor de ventilatie.
-de voordeur achter u op slot draaien en de sleutels in de postbus nummer 109 achterlaten. De postbus vindt u op de begane grond rechts voor u het pand verlaat.
-naar de vrijwilliger bellen (06-21963915) en melden dat u vertrekt.

Zo is het appartement snel weer beschikbaar voor een volgende gast.
Met de vrijwilliger kunt u afspraken maken als u op stel en sprong moet vertrekken(b.v. naar het UMCGroningen) en de schoonmaak niet kan doen.

Er worden geen kosten voor het verblijf gerekend maar een vrijwillige bijdrage is altijd welkom.

Wij wensen u een goed verblijf.