Ut en Thús

Onze onmisbare vrijwilligers maken van het logeerhuis een warme, huiselijke plek voor mensen die dicht bij hun zieke of zorgintensieve geliefde in het ziekenhuis wil zijn.

Onze vrijwilligers:

• Hans Coolen
  • Gerda Schmidt-Dijkstra
  • Tineke Helfrich
  • Myrthe Sijtsema
  • Anne marie Teuben

De werkzaamheden voor vrijwilligers zijn zeer divers, denk aan: het schoon en netjes houden van het huis, gasten inschrijven, nieuwe gasten rondleiden en een luisterend oor bieden als daar behoefte aan is.

Út en Thús kan niet zonder deze toppers ! Ben jij ook enthousiast geworden en wil je meer weten over vrijwilligerswerk?
Stuur een e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.